Inhuurdesk SwiF

Senior Salarisadministrateur

Standplaats:
Lelystad
Startdatum:
12.08.2019
Einddatum:
12.05.2020
Uren per week:
16

Senior Salarisadministrateur Gemeente Lelystad


Betreft een functie bij de salarisadministratie. Spoed i.v.m. vertrek van medewerkers (pensioen en interne mobiliteit) en reguliere kandidaten hebben zich tijdens de procedure teruggetrokken waardoor de tijd is gaan dringen.

Als senior salarisadministrateur zorg je er samen met je collega’s voor dat elke maand de salarissen op tijd worden verwerkt. Jij controleert, begeleidt collega’s, bent aanspreekpunt voor externe klanten en je hebt diverse boeiende projecten op je bordje liggen. 


Naast de salarisadministratie voor de gemeente voeren wij nog 9 verschillende salarisadministraties uit voor onze klanten de Omgevingsdienst Flevoland & Gooi- en Vechtstreek (OFGV) en Concern voor Werk (CVW). Je onderhoudt contacten met zowel onze interne- als externe klanten. 

We kunnen een heel uitgebreide opsomming van taken noemen die bij deze functie komen kijken, maar stel je een administratie voor met verschillende soorten software (meerdere databases met diverse salarispakketten en personeel informatiesysteem bij externe klant) meerdere klanten met diverse cao’s en pensioenregelingen en jij als senior salarisadministrateur zal er ongetwijfeld zelf een beeld bij hebben. 

Collega’s die tijdelijk bij ons hebben gewerkt of onlangs bij ons zijn begonnen geven aan dat de werkzaamheden écht heel divers zijn met een prettige mate van complexiteit. Er zijn nagenoeg geen taken die je simpelweg even op routine doet. 

Wie zoeken wij:
 

  • Je hebt HBO werk- en denkniveau en minimaal een mbo diploma en daarnaast heb je een CPS diploma;
  • Je hebt minimaal 10 jaar recente ervaring als salarisadministrateur, waarvan minimaal 3 jaar als senior, waarbij je aantoonbaar vergelijkbare complexiteit hebt ervaren.
  • Je hebt ervaring met de RAET software: Beaufort, Gemal en Youforce, en weet daarbij wat er onder de motorkap zit (enige applicatiebeheer kennis);
  • Je hebt minimaal 5 jaar ervaring in de gemeentelijke sector;
  • Je bent flexibel en kunt probleemloos schakelen tussen de verschillende klanten, waarbij je regelmatig tussendoor kunt worden bevraagd door interne collega’s;
  • Je bent zowel schriftelijk als communicatief sterk en kunt jezelf goed presenteren;
  • Je hebt een toegankelijke en open instelling zodat collega’s en klanten bij jou komen met hun vragen over fiscale aangelegenheden en jouw advies vragen;
  • Je levert input voor het opstellen van de salarisbegroting;
  • Je volgt de ontwikkelingen op het vakgebied, door regelmatig naar congressen en studiedagen te gaan.


De opdracht betreft:
We vragen uiterlijk half augustus een inzet van 16 uur per week. In september laten wij je weten of een uitbreiding naar 32 uren wenselijk is voor de rest van de opdracht. Vanaf oktober ben je dus 32 uur beschikbaar, of je kunt hier in overleg met ons passende afspraken over maken.

We willen de opdracht voor 9 maanden. Daarbij nemen we de optie op om de opdracht maximaal 2 keer te kunnen verlengen.   

< Ga terug naar het overzicht met alle opdrachten